سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حل مشکلات جوانان نیازمند عزمی همگانی و راسخ در دستگاه های دولتی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی گفت: حل مشکلات جوانان نیازمند عزمی همگانی و راسخ در دستگاه های دولتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرمدره و تجلیل از جوانان برتر این شهرستان با حضور جمشید شیخی فرماندار خرمدره، سید علی حسینی امام جمعه خرمدره، سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و جوانان منتخب در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) خرمدره برگزار شد.

سید ارسلان حسینی اظهارکرد: دغدغه ویژه‌ای برای برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در شهرستان‌ها داشتیم و با وجود مشکلات فراوان با یاری خداوند متعال توانستیم به این مشکلات فائق آمده و برگزار نماییم.

وی در ادامه ضمن تبریک به جوانان برگزیده اظهار داشت: همواره در جلسات ستاد ساماندهی استانی و ملی مجدانه پیگیر وضعیت جوانان هستیم لکن کمبود اعتبارات عامل تاثیرگذاری در به ثمر نرسیدن برخی از پیگیری‌ها بوده است و دولتمردان نیز در صدد مرتفع نمودن مشکلات، در تلاشند.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه تنها متولی امر جوانان وزارت ورزش و جوانان نیست تصریح کرد: وضعیت امور جوانان مثل یک پازل است که با در کنار هم قرار گرفتن متولیان امر جوانان کامل می شود. بنابراین حل مشکلات نیازمند عزمی همگانی و راسخ در دستگاه های مختلف دولتی و خود جوانان و آحاد مردم در سطح جامعه است.

حسینی در ادامه اظهار داشت: جوانان شهرستان‌ها با استعداد و با پتانسیل بالا هستند و باید از ظرفیت‌ها و حداقل امکانات موجود استفاده کنند تا بتوانند پرچم ایران اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت عظیم نیروهای جوان در سازمان های مردم نهاد، استفاده از سمن‌ها در برگزاری برنامه‌ها و برون سپاری بسیاری از امورات بویژه واگذاری آن ها به سمن ها را ضروری دانست و افزود: در این صورت برنامه‌ها بسیار با کیفیت تر و کم هزینه‌تر انجام خواهد شد.

در پایان جلسه از 16 جوان منتخب در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) خرمدره تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.