سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

شناخت شمشیربازان برتر مسابقات استانی هفته دفاع مقدس در آبادان

یک‎دوره مسابقات شمشیربازی استانی ویژه هفته دفاع مقدس در آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سیدلطیف قارونی، دبیر هیات شمشیربازی خوزستان گفت: این مسابقات از یکشنبه (چهارم مهرماه) تا چهارشنبه (هفتم مهرماه) در آبادان برگزار شد.

قارونی با بیان این‎که رقابت‎ها در دو بخش بانوان و آقایان و در سه اسلحه سابر، ‌اپه و فلوره به انجام رسید، افزود: شمشیربازانی از سه شهر آبادان، ‌خرمشهر و اهواز در این پیکارها شرکت کرده بودند.

وی گفت: در پایان رقابت‎ها و در اسلحه سابر بانوان، راحیل مرتضی زاده، سارا گوبانی و سحر گوبانی هر سه از آبادان به ترتیب مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان افزود: در اسلحه فلوره نیز سارا گوبانی از آبادان عنوان نخست را کسب کرد و زهرا حیدری و مرجان بنی‎طرفیان از همین شهرستان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

قارونی گفت: همچنین سارا گوبانی، مرجان بنی‎طرفیان و زهرا حیدری هر سه از آبادان به ترتیب حائز رده‎های اول تا سوم اسلحه اپه شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر بخش مردان نیز افزود: در اسلحه سابر این بخش، علیرضا صالح از خرمشهر به مقام نخست دست یافت، محمود صفی‎آبادی از آبادان در جایگاه دوم ایستاد و علی چعیبیان نیز از خرمشهر سوم شد.

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان گفت: در اسلحه فلوره، محمود صفی‎آبادی و جواد رسولی از آبادان به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و ولید حیادر از اهواز نیز جایگاه سوم را کسب کرد.

وی افزود: محمود صفی‎آبادی از آبادان، علیرضا صالح از خرمشهر و ولید حیادر از اهواز هم به ترتیب مقام‎های اول تا سوم اسلحه اپه را از آن خود کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.