سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نیروی انتظامی خراسان رضوی در سطح فراملی انجام وظیفه می کند

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در این استان با توجه به سفر سالانه 27 میلیون زائربه مشهد، مسئولیتی فراتر از نیروهای انتظامی سایر استانهاست .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان درمراسم صبحگاه مشترک یگانهای نمونه نظامی مستقردرخراسان رضوی درمشهد به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: همچنین میزان احساس امنیت در این استان پنج درصد بیشتر از میانگین کشوری این شاخص است.

وی اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی، این احساس امنیت ناشی از تلاش بی نظیر نیروهای انتظامی، به میزان 93 درصد است.

رشیدیان به 900 کیلومترمرزخراسان رضوی با کشور های همسایه اشاره کرد و گفت: مرزبانان غیور و مجاهدان عرصه پاسداری از مرزها، نقشی بی بدیل در حفاظت دارند، از همین رو امنیت مرزهای استان مثال زدنی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت نیروی انتظامی در 28 فرمانداری و سه هزار روستای این استان ستودنی است.

وی به سفر سالانه دو و نیم میلیون زائر خارجی به خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: فعالیت پلیس اماکن باعث شده حق این زائران تضییع نشود.

رشیدیان گفت: ارتباط نیروی انتظامی با مردم یکی از شاخص های سنجش مردمی و دموکراتیک بودن هر نظام است و خوشبختانه گسترده ترین تعامل در بین سازمانهای مختلف نیروهای مسلح و مردم برقرار است.

وی افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پلیس باید پناهگاه مردم باشد، نیروی انتظامی همانطور که برای مردم مایه آسایش است برای توطئه گران و مجرمان نیز مایه رعب و وحشت است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز نوع جرائم و مجرمان پیچیده تر شده و در فضای مجازی نیز توطئه های غیرامنیتی در حال شکل گیری است لذا توسعه و تجهیز نیروی انتظامی تامین کننده آرامش خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.