سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری مرحله رنکینگ قهرمانی سرعت دوچرخه سواری خراسان رضوی

سومین مرحله رنکینگ قهرمانی سرعت مسابقات دوچرخه سواری خراسان رضوی با حضور 50 دوچرخه سوار در مشهد برگزارشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی، گفت: این مسابقات در سه رشته 200 متر، یک کیلومتر، کایرین و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.

مهدی روزبهانی افزود: نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله چهارم مسابقات که یک ماه دیگر در مشهد برگزار می شود راه یافتند.

وی اظهار کرد: منتخبان نهایی به تیم دوچرخه سواری استان راه یافته و در مسابقات لیگ دوچرخه سواری که دو ماه دیگر در تهران یا اهواز برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی، با بیان اینکه در 200 متر بزرگسال مهدی روزبهانی از تیم امید نیا مشهد، احمد نصرآبادی از تیم سیمرغ نیشابور و کمال راضی از تیم امید نیا مشهد مقام اول تا سوم را بدست اوردند افزود: در یک کیلومتر همین رده نیز کمال راضی از تیم امیدنیا مشهد، احمد نصرآبادی از تیم سیمرغ نیشابور و علی متقیان از تیم شهر سالم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

روزبهانی ادامه داد: رامان کاشی از تیم سیمرغ نیشابور، حمیدرضا نادری از تیم شهر سالم مشهد و مسعود یعقوبی از تیم کلاسیک ایران هم مقام های اول تا سوم 200 متر جوانان را بدست آوردند.

وی افزود: در رشته کایرین بزرگسال نیز کمال راضی، احمد نصرآبادی و مهدی روزبهانی و در رده جوانان نیز رامان کاشی، حمیدرضا نادری و مسعود یعقوبی عنوان اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.