سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت عامل ماندگاری در بازار صادراتی

یک کارشناس اقتصادی گفت: کیفیت کالاهای صادراتی به روسیه باید آنقدر مطلوب باشد تا طرف روسی مجاب شود تا در قیاس با صادرات سایر کشورها ایران را انتخاب کند.

پرویز حسابی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور پایدار ایران در بازار روسیه گفت:کشور روسیه متقاضای کالاهای مصرفی است واین امر نقش موثری در رونق بازار صادراتی می تواند،داشته باشد.

وی ادامه داد:کیفیت کالاهای صادراتی به روسیه باید آنقدر مطلوب باشد تا طرف روسی مجاب شود تا در قیاس با صادرات سایر کشورها ایران را انتخاب کند.

این کارشناس اقتصادی افزود:صادرات یک مجموعه روابط اقتصادی دوطرفه است و مبادله کالا بخشی از آن است و در این میان حفظ بازار صادراتی از طریق بهبود روند کیفیتی کالاها بسیار با اهمیت جلوه می کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
با سلام . پدیده بسیار جالبی که الان در بازار پوشاک بسیار دیده می شود وجود برند دوخت پارچه می باشد . که اکثرا پوشاک با برند دوخت بنگلادش . هند . ترکیه . چین . درتمامی شهرهای ایران مخصوصا بسیار زیاد در شهرهای مذهبی مانند قم . مشهد و غیره هم بفروش می رسد .و نام ایران به عنوان یک برند دوخت در بازار پوشاک بسیار کمتر دیده می شود . این یعنی اینکه دوزدگان ایران مانند (خیاطان و پیراهن دوزان . د) شهامت و لیا قت دوخت پارچه را ندارند .این جای تاسف است . که اگر بخاط شرایط جغرافیای ایرانی بطور کامل نمی توانیم نخ پارچه را تولید کنیم . می توانیم مانند سالهای قبل نخ پارچه را وارد و بافت پارچه را ( مانند مقدم . نساجی مازندران . مطهری و.......) خودمان انجام دهیم و صد در صد دوخت پارچه را با برند ایرانی به بازار داخلی و خارجی صادر کنیم . همت کنیم چرخش را برعکس کنیم به دنیا ثابت کنیم که این فرزندان ایران شیعه هستند که پارچه را می بافتند و می دوزند و به تن بودائیان . یهودیان . مسیحیان و... می پوشانند . ایا می توانیم ؟