سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آغاز محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس

محدودیت ترافیکی از ساعت 15 امروز در جاده چالوس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ جعفر محمدنژاد رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 9 مهر امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج نیز یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت نیز از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت های امدادی تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای چالوس ، هراز و سوادكوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع تریلی ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه 9 مهرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی ها از محور هراز افزود : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا 22 جمعه 9 مهر ماه از این محور ممنوع است.

وی گفت: ترافیک اکنون در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است و شهروندانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند با شماره‌های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 011 می توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.