سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادیانی:

تقویت ارکان و توسعه زیرساخت ها موجب آشتی گردشگر و محیط زیست است

نماینده قائمشهر و سوادکوه معتقد است؛ برای آشتی میان گردشگران و محیط زیست باید زیرساخت ها و ارکان تقویت شوند‌.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ادیانی نماینده قائم‌شهر، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار امروز با حضور در همایش گردشگری و توسعه سوادکوه اظهار داشت:  جاذبه های تاریخی، طبیعی، صنایع رستی، آداب و سنن منطقه ای چهار رکن توسعه گردشگری هر منطقه هستند.                                 

وی تصریح کرد: این چهار رکن عامل گردشگری در سوادکوه بسیار مشهود و آماده است و برای توسعه مناطق باید زیرساخت ها و ارکان تقویت شود.                                              
 ادیانی در ادامه تاکید کرد: باید راه های آشتی میان گردشگری و محیط زیست را شناخته و با مدیریت و برنامه ریزی اصولی درصدد اصلاح موانع و نواقص باشیم.                       
نماینده قائمشهر و سوادکوه اظهار داشت: بنده به عنوان خادم مردم در خانه ملت دست سرمایه گذارانی که حتی یک شغل ایجاد و یک جوان بیکار را مشغول کنند به گرمی می فشارم.        
                                  
وی بیان داشت:  ۷ منطقه کمرپشت، پارک جنگلی آزادمهر، ورسک، جوارم، امام زاده حسن آلاشت، جنگل چم چم و گدوک دارای موافقت و مصوبه هیئت وزیران از سال ۸۴  تا امروز است. 
                                         
 ادیانی خاطرنشان کرد: از استاندار انتظار می رود همین نقاط را به صورت جدی پیگیری کند، قطعا اتفاقات خوشایندی در حوزه گردشگری و توریستی منطقه سوادکوه خواهد افتاد.  

شایان ذکر است؛ موحدی معاون سازمان گردشگری کشور، استاندار، فرمانداران این مناطق، مدیر کل گردشگری استان، نمایندگان مجلس، سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری و .... از میهمانان این همایش بودند.                

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.