سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

جاده های استان اصفهان آماده ی پذیرای قدم های زائران کربلای حسینی

جاده های استان اصفهان برای سفر ایمنی زائران کربلای حسینی ساماندهی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر راهداری استان اصفهان گفت: زائران کربلای حسینی عمدتا برای عزیمت به کربلا از جاده ها استفاده می کنند و برای ایجاد نظم در سفر زائران نیاز به اتخاذ تصمیم های خاص در این زمینه است.

فرزاد دادخواه افزود: در زمان برگشت زائران از کشور عراق بعد از اربعین با توجه به تراکم بالای زائران لازم است تمهیداتی با توجه به ترافیک و شلوغی محورهای استان اتخاذ نمود تا سفر زائران با حداکثر ایمنی تردد به پایان برسد .

وی با اشاره به ارتقای ایمنی راهها در اربعین حسینی بیان کرد: ساماندهی گروه های راهداری، استقرار راهداران و گشت موثر راهداری در محورهای موردنظر اقدام های راهداری از قبیل لکه گیری، خط کشی، شانه سازی، آشکارسازی و آرام سازی راهها انجام خواهد داشت.

برنامه ریزی و سازماندهی به منظور برگزاری هرچه بهتر اعزام زائرین بمناسبت اربعین حسینی در جلسه هماهنگی کمیته فرعی سوخت ، پشتیبانی وزیرساختهای ستاد هماهنگی اربعین حسینی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان انجام شد .

گفتنی است: رفت وبرگشت زائران عتبات علاوه بر مرز مهران از 2 مرز شلمچه و چذابه نیز انجام خواهد شد.

پیمان رحیمی نماینده اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: درسال گذشته بیش از 2000 دستگاه اتوبوس زائران را از مرز مهران منتقل شدند که امسال علاوه بر مرز مهران از 2 مرز شلمچه و چذابه نیز این انتقال انجام می شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.