سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 95 درصد صنایع آبی و برقی در داخل کشور تولید می‌شود

وزیر نیرو گفت: در حال حاضر بیش از 90 تا 95 درصد تجهیزات مورد نیاز در صنایع آب و برق در وزارت نیرو به دست صنعتگران و تولید کنندگان داخل کشور تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چیت چیان وزیر نیرو در دومین آیین بزرگداشت شهید دکتر حسن عباس‌پور و 500 شهید صنعت آب و برق در خصوص تأثیر فعالیت این وزارتخانه بر زندگی مردم اظهار داشت: صنعت آب و برق یکی از مهمترین زیرساخت‌های کشور است که عملکرد آن مستقیما در فعالیت‌های اساسی کشور، زندگی مردم و رفاه آنان تأثیر دارد.

وی ادامه داد: هدف ما در این وزارتخانه استمرار فعالیت بدون توقف و ارائه  خدمات با کیفیت است، که این امر مهمترین اصل تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی است.

چیت چیان گفت: استمرار کیفیت تنها مستلزم ارتقای دانش در این صنعت نیست بلکه برای موفقیت در کنار دانش و تجربیات روز باید گوهر اخلاص و ایمان نیز در کارکنان رشد داده شود.

وزیر نیرو تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 95 درصد نیاز این صنعت به دست صنعتگران داخلی تأمین می‌شود و خوشبختانه موفقیت‌های چشمگیری در صنعت سدسازی و صنایع برقی و آبی حاصل شده است.

وزارت نیرو کماکان از پرداخت سهم یارانه به دولت معاف است

وزیر نیرو در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان، مبنی بر اینکه آیا مصوبه اخیر دولت معافیت وزارت نیرو از پرداخت سهم یارانه را لغو می‌کند اظهار داشت: وزارت نیرو کماکان طبق مصوبه اخیر دولت و در چارچوب قوانین مجلس عمل می‌کند که بر همین اساس این وزارت‌خانه از پرداخت سهم یارانه به دولت معاف است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.