سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

شرکت 7100 خانوار استان یزد در سامانه اینترنتی سرشماری

7100 خانوار استان یزد در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حمید فخرالدین قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان یزد گفت: تا امروز حدود 7100 خانوار معادل 2.21درصد جمعیت خانوار استان با مراجعه به سامانه سرشماری در این طرح ملی شرکت کرده اند.


محمد حمید فخرالدین افزود: این تعداد خانوار، جمعیتی معادل 24هزار نفر را در بر می گیرد.

وی گفت: تعداد ثبت نامی ها در مقایسه با روز گذشته، 2500 خانوار افزایش یافته و این انتظار همچنان وجود دارد تا خانوارهای بیشتری در این طرح ملی ثبت نام کنند.

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: پس از یزد شهرستان های ابرکوه، میبد، بافق، اردکان، خاتم، تفت، مهریز، اشکذر و بهاباد در رده های بعدی فراوانی ثبت نام قرار دارند. 

این مقام مسئول افزود: میزان ثبت نام اینترنتی سرشماری، شاخص مهمی در وجود زیرساخت های ارتباطی و الکترونیکی در استان به شمار می آید و شایسته است خانوارها در تحقق میزان پیش بینی شده، ستاد استان را کمک کنند.

وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در حوزه تبلیغات و فناوری اطلاعات، امکان ثبت نام علاوه بر رایانه از طریق تبلت و تلفن همراه هم فراهم شده است تا وقت کمتری از خانوارها گرفته شود. 

فخرالدین یادآور شد: سامانه هم اکنون در وضعیت مناسبی برای ثبت نام قرار دارد و امیدواریم مردم فهیم استان، کار ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند. 

به گفته وی، خانوارها می بایست کد آماری 12 رقمی را در انتهای ثبت نام نزد خود نگهدارند تا در مرحله دوم سرشماری به ماموران آمارگیر تحویل دهند.

320 هزار خانوار در استان یزد ساکن هستند که پیش بینی شده با توجه ضریب نفوذ 40 درصد اینترنت در استان شاهد ثبت نام اینترنتی 40 درصد خانوارها در مرحله اول باشیم.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۵
تعداد خانوار ایران چقدر است