سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ملاکاظمی سمنان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجیزات مدارس استان سمنان از افتتاح مدرسه ای به مساحت سه هزار و 700 مترمربع و با بیش از یک هزار و 466 مترمربع زیربنا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجیزات مدارس استان سمنان گفت: برای اجرا و بهره برداری از مدرسه شهید ملاکاظمی در سمنان چهار میلیارد و800 میلیون ریال به وسیله بنیاد برکت و 12 میلیارد و 790 میلیون ریال از اعتبارات دولتی هزینه شده است و برای تکمیل تجهیزات این مدسه نیز 500 میلیون ریال صرف شده است

دربانی افزود: تا قبل از دولت تدبیر وامید فقط سه طرح برکت دراستان سمنان به بهره برداری رسیده بود و 14 طرح بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با 86 کلاس و اعتبار 75 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.

ابوالفضل دربانی با اشاره به اینکه بهتراست مدارس به عنوان پایگاه های آینده سازان کشور با بهترین مواد و مصالح ساخته شود، تاکید کرد: این مدرسه با بهترین مصالح با کیفیت ساخته شده است.

دربانی گفت: این مدرسه با 12 کلاس درس، 400 مترمربع سالن اجتماعات، دارای بخش هایی مانند اتاق اداری، کتابخانه و اتاق بهداشت، است.

در مهرماه 95 و همزمان با آغاز سال تحصیلی 94-95 تعداد 24 کلاس درس شامل دبستان 12 کلاسه شهید ملاکاظمی در سمنان و هنرستان تزکیه 12 کلاسه در گرمسار، توسط بنیاد برکت در استان سمنان افتتاح شد.

محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان، سیدعباس دانایی فرماندار و جمعی از مدیران فرهنگی استان سمنان در این آئین حضور داشتند.

در استان سمنان 120 هزار دانش آموز وجود دارد که 34 هزار نفر از آنها در مدارس شهرستان سمنان مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.