سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کارگاه آموزشی با عنوان نقش کتاب در تربیت فرزند

دومین کارگاه آموزشی نقش کتاب در تربیت فرزند به همت کتابخانه ایثار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛احمد آبائی، استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر والدین در تربیت فرزندان درست عمل کرده و با مطالعه و بالا بردن سطح آگاهی خود،  شیوه‌های تربیتی صحیح را در دستور کار خود قرار دهند، می‌توانند آینده‌ای خوب را برای فرزندان خود رقم بزنند.

آبائی افزود: قرآن به عنوان کامل‌ترین کتاب تربیتی و انسان‌ساز، برترین روش‌های تربیتی که امروزه مورد تایید روانشناسان است را ارائه می‌دهد.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: کتاب، زیربنای تمدن بشری است. به ویژه در عصر حاضر که روزگار دانش، تعقل، فرهنگ و تکنولوژی است.
 
وی افزود: کتاب از بهترین وسایل ایجاد ارتباط به شمار می‌رود؛ به بیانی دیگر، حتی در روزگار رادیو، تلویزیون، ماهواره، رایانه و اینترنت، هنوز هم سخن مکتوب یا همان کتاب، وسیله بسیار خوب و ارزشمندی برای انتقال دانش‌ها، گسترش بینش‌ها و القای مفاهیم است.

آبائی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر لذت مطالعه را به کودکان و نوجوانان بچشانیم، راه درست زیستن را به آنها آموزش داده‌‌ایم و درواقع، جامعه‌ای که می‌خواهد آزاد و آگاه زندگی کند، حتما باید به پدیده کتاب با توجه ویژه بنگرد.

صابر سعیدی، مسئول کتابخانه ایثار نیز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: تلاش ما بر این بوده است که با استفاده از اساتید مجرب و برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع و کاربردی، نقش و جایگاه کتاب در جامعه به ویژه در تربیت فرزندان را برای مادران عضو تبیین کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال زیاد اهالی منطقه، دومین جلسه این کارگاه آموزشی نیز با حضور استاد آبایی برگزار شد.

 کارگاه آموزشی جایگاه و نقش کتاب در تربیت فرزندکه با تلاش و پیگیری کتابخانه عمومی ایثار برگزار شد، با استقبال بیش از 150 نفر از بانوان محله نجف‌آباد یزد همراه بود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.