سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

نمایشگاه با عنوان رنگ خدا در هنرسرای شهروند لار

نمایشگاه طبیعت ایران ‌زمین با عنوان رنگ خدا از سفرهای دوره ‌ای مهدی ابراری به شهر های مختلف کشور در هنرسرای شهروند لار آماده بازدید علاقمندان و هنرمندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی ابراری بابیان اینکه تاکنون دو نمایشگاه با عنوان‌ های لار شهر زیبای من و ایستگاه بهشت تصاویر از طبیعت لارستان به شکل اختصاصی داشته‌ام، افزود: این سومین نمایشگاه عکسی است که از طبیعت ایران‌ زمین با عنوان رنگ خدا، نتیجه نزدیک به یک سال ایران‌ گردی و طبیعت ‌گردی است.
این هنرمند خوش‌ذوق لارستانی تصریح کرد: فعالیت ‌های عکاسی خود را در زمینه‌ های مستند اجتماعی، طبیعت، نجوم، معماری، مفهومی، انتزاعی، کار در شب، پرتره، ورزشی، ماکرو، خبری، تکنیک، فاین ارت، سورئال، استیج فتوگرافی و غیره انجام می ‌دهد.
ابراری با برشمردن بخشی از موفقیت ‌های خود در عرصه عکاسی، ادامه داد: برنده مقام اول در جشنواره کرسم اوز در سال 94، راه‌یابی به جشنواره کشوری نگاه عمیق حرکت در طبیعت، شرکت در نمایشگاه کشوری دوربین نت تهران، دو بار حضور در نمایشگاه کشوری سوگواره قاب سرخ، شرکت در نمایشگاه کشوری عکس کاغذ قیچی لار، حضور در نمایشگاه کشوری عاشورایی با عنوان قاب شیدایی در سال 94 در بیجار، نمایشگاه عکس فیشور اوز لارستان، کسب مقام اول مسابقات دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت در نمایشگاه استانی انقلاب اسلامی در شیراز و نمایشگاه کشوری دست ‌های مهربانی اصفهان اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه یک کتاب کامل از عکس تمام امامزادگان و اماکن متبرکه لارستان را برای اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تهیه کرده است، گفت: این کتاب حاوی 50 عکس در سایز 40 در60 سانتی‌متر است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 50 عکس از چهارم مهرماه آغاز و تا 11 همین ماه در هنرسرای شهروند بوستان ندای بهار شهر لار از ساعت 17 تا 22 آماده بازدید هنرمندان و همشهریان است.
انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.