سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پایان مرحله نخست برنامه مجازی سازی دانشکده ها

برنامه مجازی سازی دانشکده ها به پایان مرحله نخست خود رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجیدرضا فرخی رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برنامه مجازی سازی دانشکده ها که از سال 1393 با تشکیل شورای عالی مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرایی شده بود و سپس با اجرایی شدن طرح تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ادامه یافت، به پایان مرحله نخست خود رسید.
وی ادامه داد: مسئولان EDO و رابطان هیات علمی دانشکده ها در نشستی به همین منظور، گزارش های خود را به رئیس دانشکده مجازی ارائه کردند و در مورد برنامه های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.  
در این نشست، هر دانشکده برنامه عملیاتی خود را در راستای طرح تحول آموزش و تبدیل حداقل 30درصد از محتوای درسی و سه واحد از دروس ارائه شده هر دانشکده و همچنین Log book, Case book, Virso و دوره های کوتاه مدت ارائه کردند و مقرر شد که در راستای اجرایی شدن برنامه های فوق، تعامل جدی بین دانشکده ها و قطب علمی آموزش الکترونیکی برقرار شود.
رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه، از برگزاری جشنواره آموزش های الکترونیکی در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: در این حوزه از مسئولان EDO، اعضای هیات علمی، دانشجویان و سایر فعالان این حوزه تقدیر می شود.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.