سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات ویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ورودی های جدید

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این دانشگاه به دانشجویان بومی استان نیز از نیمه مهرماه خوابگاه اختصاص می دهد.

مصطفی محقق معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعلق گرفتن خوابگاه به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه گفت: مطابق ضوابط و آیین نامه‌های وزارت بهداشت به تمام دانشجویان روزانه واجد شرایط خوابگاه تعلق می‌گیرد که دانشجویان شبانه مشمول این آیین نامه نیستند و امکان استفاده از خوابگاه را ندارند. 

وی درباره نحوه ثبت نام دانشجویان و درخواست خوابگاه بیان کرد: ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام گرفته و دانشجویان با ورود به سیستم، مشخصات و اطلاعات خود را ثبت کرده و حداکثر ظرف 24 ساعت از طریق سیستم از محل خوابگاه خود با خبر شده و با مراجعه به محل تعیین شده می‌توانند در اتاق خود ساکن شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: اختصاص نیافتن خوابگاه به دانشجویان بومی هر استان یکی از موضوعات مطرح درباره خوابگاه‌ها است که دانشجویان شهرستان‌‌های استان تهران مانند شهرری و دماوند با مشکل رفت و آمد مواجه بودند، خواستار برخورداری از خوابگاه هستند. 

وی با اشاره به امکانات دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: از 15 مهر به دانشجویان روزانه اطراف تهران با توجه به تعداد ورودی و ظرفیت دانشگاه، خوابگاه تعلق می گیرد که در طی چند سال گذشته تقریبا صد در صد این دانشجویان از امکانات خوابگاه استفاده می کنند.

محقق با توجه به دیرتر اعلام شدن کنکور سراسری امسال و تمهیدات این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران موارد لازم را برای تسهیلات بهتر به دانشجویان ورودی جدید پیش بینی کرده که در صورت بروز مشکل برای دانشجویان، می توانند به معاونت دانشجویی مراجعه و از امکانات خوابگاه و سایر تسهیلات رفاهی برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه برای استفاده از غذای دانشجویی نیاز به کارت است، تصریح کرد: غذایی دانشجویی به همه تعلق می‌گیرد، اما برای دانشجویان ورودی جدید نیاز به دو هفته زمان صدور کارت است که آنها در این مدت می‌توانند از شماره دانشجویی برای رزرو غذا استفاده کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.