سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ارائه خدمات در نت سراها فقط با ارائه كارت ملي مجاز است

رئيس پليس فتا کرمان گفت : دفاتر خدمات اينترنت موظف ند اطلاعات هويتي کاربران را با دريافت مدارک شناسايي معتبر ثبت و از ارائه خدمات به مراجعاني که مدارک شناسايي ارائه نمي‌کنند، بپرهيزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبيز اسماعيلي افزود : دفاتر خدمات اينترنت موظفند علاوه بر اطلاعات هويتي کاربران، ساير اطلاعات کاربري شامل روز و ساعت استفاده، آي پي اختصاص يافته و فايل صفحات رؤيت شده را ثبت و حداقل تا 6 ماه نگهداري كنند.

وي خاطر نشان کرد :نصب دوربين مداربسته داخلي با قابليت ضبط تمام وقت، نگهداري تصاوير و امکان بازبيني تا 6 ماه درنت‌سراها الزامي است.

اسماعيلي تاکيد کرد:همه کافي نت‌ها بايد از ضوابط و مقررات مربوطه پيروي کنند و چنان چه دفاتر عرضه خدمات اينترنت قوانين را رعايت نکنند مرتکب تخلف شده‌اند و طبق قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

وي گفت: دريافت مشخصات هويتي، آدرس کاربر، ساعت شروع و خاتمه کار کاربر و آي پي تخصيصي را در دفتر روزانه و ثبت در صورت حساب کاربر ضروري است.

اسماعيلي افزود: کاهش مخاطرات و آسيب ‌ها و حمايت از فعاليت قانوني مديران و صاحبان کسب و کار از مزيت‌هاي عمل به ضوابط مشخص شده در حوزه نت سراها است.

رئيس پليس فتا استان در پايان گفت: مديران دفاتر خدمات اينترنت موظفند از نرم افزارهاي امنيتي معتبر مانند آنتي ويروس‌ها و نرم افزارهاي امنيت اينترنت استفاده كنند و نرم ‌افزارها را به روز كنند.
انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.