سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آغاز همایش نقش نخبگان در تحقق اقتصاد مقاومتی

همایش نقش نخبگان در تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمال اکبری، دبیر کمیته نقش نخبگان در اقتصاد مقاومتی گفت: از 489 طرح و ایده نخبگان ، سرآمدان و متخصصان 204 طرح به مرحله داوری رسید و 71 طرح با موضوع هایی همچون سیاست گذاری و مد یریت ، فرهنگی – ترویجی ، کشاورزی و محیط زیست در تحقق اقتصاد مقاومتی انتخاب شد که امروز و فردا ارائه می شود.

اکبری با بیان اینکه در این همایش 10 ایده برتر مجوز ارائه در دهمین همایش ملی نخبگان فردا را که 27 و 28 مهر در تهران برگزار می شود کسب می کنند، افزود: صاحبان ایده های برتر با حضور در محضر مقام معظم رهبری ایده های خود را مطرح خواهند کرد.

آرین الستی، معاون فرهنگی بنیاد نخبگان کشور هم در این همایش با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو فرهنگ سازی و تغییر نگاه مردم در مسائل مختلف است گفت: ایده های برتر برای اجرایی شدن در اختیار صاحبان صنایع و نهادهای اجرایی قرار می گیرد.

آرین الستی افزود: گزارش اولیه نقش بنیاد ملی نخبگان در سند راهبردی کشور زمستان امسال به شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیم می شود.

جهانشاهی، رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران نیز در این همایش از زیر پوشش بودن 8 هزار نخبه و دانش آموز در بنیاد نخبگان این استان خبر داد و گفت: این بنیاد امسال 14 میلیارد ریال جوایز تحصیلی برای نخبگان در نظر گرفته است.

این همایش با برگزاری کارگاه های آموزشی در نوبت های صبح و عصر بعداز ظهر فردا با معرفی ایده های برتر بکار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.