سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ازبرگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها دهم مهر جاری در مدارس سراسر استان کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی طاهری، سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها دهم مهر همزمان با سراسر کشور در مدارس سراسر استان برگزار می شود و این مراسم به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولان استان در مدرسه معرفت دو کرمان برگزار می شود.

وی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف داشتن هم افزایی با آموزش و پرورش برگزار می شود، که بتوانیم دانش آموزان نیازمند مدارس را کمک کنیم .

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: 300 هزار پاکت جشن عاطفه ها نیز به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزان در مدارس سراسر استان توزیع شده است که در روز برگزاری جشن عاطفه ها این پاکت ها جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

وی تصریح کرد: بیشترین تاکید کمیته امداد استفاده از روش ها و سامانه های نوین برای جمع آوری کمک های مردمی است و در این راستا سامانه تلفنی #۱*۸۷۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به محرومان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک ملت و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نیز برای دریافت کمک های نقدی مردم خیر و نوعدوست استان در جشن عاطفه ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.