سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

آموزش اصولی ورزش هندبال

مدرس هندبال بانوان گفت:آموزش از مهم‌ترین اولویت‌هاست می‌توان با دیدن فیلم‌های آموزشی و کلاس‌های آموزشی اصولی‌تر وارد این ورزش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،زهره حداد ی مدرس و مربی کشوری هندبال بانوا اظهار کرد: در حال حاضر هندبال آقایان در سطح آسیا حرفی برای گفتن دارد اما در بخش بانوان باید کار زیاد شود زیرا شرایطی که برای آقایان هست برای بانوان نیست و محدودیت داریم.

وی ادامه داد: در استان‌ها باید تلاش بیشتری شود و بیش از این به ورزش بانوان اهمیت داده شود تا بتوان در سطح بالاتری ورزش بانوان را ارتقا داد.

مدرس و مربی کشوری هندبال بانوان تصریح کرد: در آموزش‌ و پرورش باید بچه‌ها را از سوم دبستان وارد هندبال کنیم و در مقاطع مختلف تحصیلی هندبال را در سطح عالی آموزش داد.

وی افزود: اگر در سطح پایه به ورزش هندبال بپردازیم، می‌توان از لحاظ قدرت بدنی روی بازیکن کار کرد تا در سال‌های آینده در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حدادی تأکید کرد: از مسؤولان آموزش‌ و پرورش و اداره ورزش و جوانان خواستارم که ارزش ویژه‌ای برای هندبال، مخصوصاً هندبال بانوان در نظر بگیرند.

مربی و مدرس هندبال بانوان کشور در پایان گفت: آموزش از مهم‌ترین اولویت‌هاست و در همین راستا می‌توان با دیدن فیلم‌های آموزشی و کلاس‌های آموزشی اصولی‌تر وارد این ورزش شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.