سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبی پوشانی که جام حذفی را از دست دادند

شواهد نشان می دهد دو بازیکن اصلی استقلال در دیدار جام حذفی آبی ها را همراهی نکنند .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه زانو نیاز به ۱۰ جلسه فیزیوتراپی دارد و با توجه به شرایط این بازیکن قطعا بازی تیمش برابر ملوان نوین بندرانزلی را از دست می‌دهد و نمی‌تواند آبی‌ها را همراهی کند.

 از طرفی به نظر می رسد در دیدار جام حذفی استقلالی ها مقابل تیم ملوان سید حسین حسینی در درون دروازه قرار گیرد اما هنوز کادر فنی آبی‌ها تصمیم قطعی در این باره نگرفته است. اما شواهد نشان می دهد شرایط حضور حسینی جوان برای حضور درون دروازه استقلال مهیا باشد و این بازیکن بتواند در بازی‌های جام حذفی درون دروازه استقلال قرار بگیرد.
هرچند این نکته را نیز باید در نظر گرفت که کادرفنی استقلال نیز هنوز از اینکه چه دروازه بانی در درون دروازه قرار می گیرد تصمیمی را لحاظ نکردند . اما تمرینات حسینی طی روزهای گذشته نشان می‌دهد این بازیکن شانس زیادی برای حضور درون ترکیب استقلال را دارد.

البته می توان گفت سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال مرد همیشه ثابت این تیم در چند فصل اخیر محسوب می‌شود که بدون توقف در اکثر بازی ها حضور داشته مگر آنکه محروم بوده باشد.در حال حاضر به نظر می‌رسد این بار منصوریان قصد دارد که حالت چرخشی را در درون دروازه انجام دهد .


تیم فوتبال استقلال روز شنبه دهم مهر ماه مهمان ملوان نوین انزلی است و این احتمال وجود دارد کادر فنی آبی ها در این بازی به مهدی رحمتی استراحت دهد و حسین حسینی را جایگزین رحمتی کند.از سوی دیگر حسینی با توجه به حضورش در انزلی، آشنایی ویژه‌ای با زمین پر از گل و لای ملوان نوین دارد و این اتفاق هم به او کمک می‌کند که بتواند خیال منصوریان را بابت دروازه‌اش جمع کند.

انتهای پیام/











تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.