سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

اعلام برنامه های هفته امربه معروف و نهی از منکر

برای ایام امر به معروف و نهی از منکر استان یزد 85 برنامه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان یزدگفت؛ برای ایام امر به معروف و نهی از منکر استان یزد 85 برنامه در نظر گرفته شده که مهمترین این برنامه‌ها تجمع گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر و راهپیمایی با این موضوع است. با اشاره به وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: 1500 گروه طلایه‌داران امر به معروف در یزد تشکیل می‌شود.

 فخرالدینی افزود: معاونت دولت بر مردم با مسئولیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یکی از معاونتهای این ستاد است که از جمله شاخصهای کار این معاونت، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و ارگانها است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزدگفت: معاونت سازمانهای مر به معروف و نهی از منکر به حدی مهم است که بالاترین مرتبه اجرای آن به شهادت ختم می‌شود.

وی در ارتباط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد به ریاست امام جمعه و با عضویت برخی مسئولان استان فعالیت می‌کنند.

فخرالدینی ادامه داد:قضائی و نظامی، معاونت فرهنگی، آموزشی و تبلیغات، معاونت منابع و برنامه‌ریزی اداری هم دیگر معاونتهای این ستاد را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هفته اول محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر معروف است، گفت: انتظار داریم که تا پایان امسال 1500 گروه طلایه داران امر به معروف در استان یزد داشته باشیم.

فخرالدینی گفت: این گروه‌ها از خود مردم هستند که در هر گروه 10 نفر حضور دارند و ضمن آموزشهایی که می‌بینند، در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد‌ عنوان کرد: وی برگزاری نشستهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، زنگ امر به معروف و نهی  از منکر یا اجرای ویژه برنامه دانش‌آموزان، برنامه ویژه دانشجویان را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان یزد دانست.

فخرالدینی  با بیان اینکه بسیاری از منکرات در جامعه به دلیل عدم وجود برنامه‌های مناسب برای افراد جامعه به ویژه جوانان است، گفت: اگر برنامه‌های مناسب و بدون گناه ورزشی و تفریحی برای جوانان در طول هفته و ماه در نظر گرفته شود، بسیاری از تفریحات ناسالم خود به خود کنار می روند.

انتهای پیام/ی 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.