سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

برگزاری همايش استارت آپ

مدير گروه كارآفرينی و ارتباط با صنعت دانشگاه از برگزاری همايش استارت آپ از 12تا 14 آبان سال جاری در دانشگاه رازی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرزاد ويسی ادامه داد:در اين مجموعه علمي است كه مي‌تواند با كمك‌هاي نرم‌افزاري ايده ‌ها را پرورش داده و به عمل تبديل كند كه بي شك با اين اتفاق  كه همراه با بازگشت اميد و اعتمادسازي است مي‌توان قشر جوياي كار را حمايت كرد و اميدواريم كه با چنين رويكرد و ارائه راهكارهاي عملي در اينگونه همايش‌ها به قطب كارآفريني تبديل شويم.

ويسي گفت: استارت آپ يك  نوآوري اجتماعي است كه افراد ايده هاي خود را ارائه مي دهندكه بازاريابي را گسترش مي دهند و به حل  چالش ها و مشكلات محيط و جامعه مي پردازند.

وي افزود: استارتاپ به چگونگي تكنولوژي و يك نيرو براي ساختن يك اجتماع خوب، حل مشكلات اجتماعي و زيستي اطراف و ايجاد مشغل كارآفرين مي پردازد. از كارآفرينان و كارشناسان باتجربه راهنمايي مي گيريد ، و يك سرمايه گذاري اجتماعي يا يك پروژه را راه اندازي مي كند. به شما فضاي اين را مي دهد كه ايده هاي نوآورانه اجتماعي خود را به حقيقت تبديل كنيد .

ويسي خاطر نشان كرد: استارتاپ يك رويداد آموزشي-تجربي  است كه در آن  شركت كنندگان پر انگيزه اي شامل برنامه نويسان، مديران تجاري، عاشقان استارتاپ، بازارياب ها و طراحان گرافيك گرد هم مي آيند تا طي دو روز ايده هايشان را مطرح كنند، گروه تشكيل بدهند و هر گروه ايده اي را اجرا كند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.