سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاحبه سرمربی های فوتسال ایران و روسیه

تیم های ایران و روسیه در نیمه نهایی فوتسال جام جهانی در کلمبیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری روسی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی فیفا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در کلمبیا تیم های ایران و روسیه به مصاف هم رفتند. در این دیدار هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و پا به پای هم پیش رفتند اما در نهایت تیم روسیه بود که موفق شد با برتری 4 بر 3 مقابل تیم ملی فوتسال ایران به فینال این مسابقات صعود نماید.

سرگی اسکروویچ سرمربی تیم فوتسال روسیه پس از این بازی بیان کرد :‌" بازی بسیار سختی بود. البته ایران تیم خوبی است و انتظار دیگری نیز نداشتیم. اما ما آن عملکردی که می خواستیم را نداشتیم که البته در بازی های آخر جام های طولانی مانند جام جهانی چنین اتفاقی عادی است. "

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز پس از این مسابقه بیان کرد :‌"صحبت کردن پس از باخت بسیار دشوار است،‌اما بسیار خوشحال هستم که بازی تماشاگرپسندی را ارائه کردیم. ما همیشه با دل و جون بازی می کنیم و امروز نیز این چنین بود. به تیم روسیه برای راه یافتن به فینال تبریک می گویم."

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.