سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

انتشار شماره تماس شخصی برای تلافی اختلافات خانوادگی

فردی که برای تلافی اختلافات خانوادگی شماره تلفن یکی از آشنایان را در اینترنت منتشر کرده بود دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر ایجاد مزاحمت های تلفنی برای وی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
سرگرد "مصطفی نوروزی" ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد، شماره تماس فرد شاکی در یک برنامه اینترنتی جهت فروش خودروی شخصی اش بارگذاری شده است و افرادی بعد از آن برای خرید خودرو با وی تماس گرفته و باعث آزار و اذیت وی می شوند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم که از آشنایان سابق فرد شاکی بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد که در بازجویی های پلیس به ایجاد مزاحمت های تلفنی برای شاکی به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.
سرگرد"نوروزی" خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در پایان بابیان اینکه شهروندان می تواننددر صورت مشاهده هرگونه اعمال مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند اظهار داشت: پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی کشور متخلفین فضای مجازی را شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری این افراد اقدام می کند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پلیس فتا ، مزاحمت ، تلفنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.