سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پای «هشت و نیم دقیقه» به کلانتری باز می‌شود

تصویربرداری سریال تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» با عبور از مرز 80 درصدی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» با سپری کردن حجم بالایی از تصویربرداری خود، 80 درصد از کار خود را پشت سر گذاشته است.
 
این مجموعه تلویزیونی با حضور بازیگرانی چون شبنم قلی خانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، مهری آل آقا و مزدک رستمی به لوکیشن کلانتری رسید و بعد از اتمام تصویربرداری به بخش های داخلی می‌رسند.

در ادامه روند این سریال، مرتضی علی آبادی جلوی دوربین علیرضا رنجبران می رود.
 
عوامل دیگر این سریال عبارتند از:

ایمان توکلی (دستیار  یک کارگردان)، علیرضا رنجبران (مدیر تصویربرداری)، یاسر رمضانی (صدابردار)، علی خلیلی (مدیر تولید)، بهنود یخچالی (آهنگساز)، شهرام خلج (طراح گریم)، امید صالحی (عکاس)، سعید اسدی (طراح صحنه)، نازنین توسلی (طراح لباس)، هاشم علی‌اکبری (مدیر برنامه ریزی)،‌ سید مسعود مهدوی (مدیر تدارکات).

سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش تولید و بازنویسی فیلم‌نامه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی، آقای پایدار) قرار گرفته یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است.

«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است. این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.

گفتنی است؛ بازیگران مجموعه تلویزیونی «یکتا» عبارتند از: 

پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، سیامک اطلسی، سام درخشانی، فرناز رهنما، بهرام ابراهیمی‌پور و ...



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.