سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کاهش 13درصدی تصادفات در محورهای ارتباطی

تصادفات در محورهای ارتباطی خراسان شمالی 13 درصد کاهش داشته است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،فرمانده انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 119 نفر در محورهای ارتباطی استان در نیمه نخست امسال براثر تصادف جان باختند.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به کاهش تصادفات در استان گفت: در مدت مشابه سال گذشته 136 نفر از هم‌وطنان براثر وقوع تصادفات کشته شدند.

وی تعداد تصادفات امسال در استان را در مجموع یک‌هزار و 234 مورد عنوان کرد و گفت: عدم توجه به جلو با 32 درصد، سبقت غیرمجاز 17 درصد و انحراف به چپ 17 درصد از علل بروز تصادفات در محورهای ارتباطی استان بوده است.

سردار مظاهری خاطرنشان کرد: امسال 222 هزار و 484 مورد تخلف در محورهای استان از سوی پلیس‌راه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته هفت درصد کاهش داشتیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مواد مخدر هم از ابتدای امسال تاکنون 366طرح منطقه ای به منظور مبارزه با مواد مخدر اجرا شده که در این راستا 1 تن و 71 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار مظاهری گفت : پلیس امسال ضمن پاکسازی مناطق آلوده ،13 باند توزیع مواد مخدر را منهدم و تعداد هزار و 558 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و همچنین 684 معتاد پرخطر دستگیر شدند که از این تعداد 365 نفر به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.