سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم خارجی فولاد خوزستان به خانه بازگشت!

بازیکن خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از 24 ساعت معطلی از فرودگاه امام دیپورت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارنست ان‎فور مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان که ساعت یک بامداد روز دوشنبه وارد فرودگاه بین‎المللی امام شده بود، پس از حدود 24 ساعت معطلی در این فرودگاه به‎دلیل نداشتن ویزا اجازه‎ی ورود پیدا نکرد و از ایران دیپورت شد.


این مهاجم 30 ساله‎ی کامرونی که فصل گذشته در تیم الوحده سعودی توپ می‎زد، روز سی‎ام مردادماه 95 با عقد قراردادی یک ساله به فولاد خوزستان پیوست تا این تیم را در فصل جاری لیگ برتر همراهی کند اما به‎دلیل عدم ورود صحیح اطلاعات مربوط به قراردادش از سوی باشگاه فولاد خوزستان در سیستم تی‎ام‎اس، مجوز بازی برای فولاد را نیافته است.


در عین حال، با اتمام ویزای یک ماهه‎ای که این بازیکن هنگام ورود به ایران در فرودگاه بین‎المللی امام تهیه کرده بود، مشخص شد که دست‎اندرکاران تیم فولاد خوزستان طی یک ماه گذشته، اقدام به تمدید ویزای ارنست ان‎فور یا دریافت ویزای جدید برای وی نکرده‎اند. این بازیکن به‎همین دلیل پس از حدود 24 ساعت معطلی از فرودگاه امام دیپورت شد و به شهر دبی در کشور امارات رفت تا از آن‎جا راهی محل اقامت خانواده‎اش در بلژیک شود و در انتظار صادر شدن ویزایش برای ورود به ایران باشد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.