سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرزاده: هدف ارتقا مدرک مربیان است

حیدر زاده: هدف از برگزاری این کلاس ها، ارتقای مدرک مربیان است، دانشگاه پیام نور به دنبال این است که مربیان از طریق این کلاس ها بتوانند مدارس استعداد یابی را در کشور راه اندازی کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حیدرزاده گفت: افتتاحیه کلاس B مربیگری ایران دانشگاه پیام نور و با مشارکت هیئت فوتبال استان تهران 95/7/3 در وزارت ورزش و جوانان لواسان آغاز به کار کرد و اینکه مدرس این کلاس ها هومن افاضلی هست و مدت کلاس هم به مدت 10 روز است، در این کلاس ها کارشناسان تربیت بدنی، مربیانی که مدرک B و C قدیم ایران را دارا می باشند حاضر هستند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کلاس ها، ارتقای مدرک مربیان است، دانشگاه پیام نور به دنبال این است که مربیان از طریق این کلاس ها و تائید اساتید این دوره های آموزشی بتوانند مدارس استعداد یابی را در کشور راه اندازی کنند . در مرحله بعدی ما به دنبال این هستیم که مسابقات درون دانشگاهی را برگزار کنیم و تمام این ها مستلزم افراد کار آمد و مجرب است.

حیدر زاده گفت: لذا با انجام این کارها می توانیم هم به بحث اشتغال زایی در کشور کمک کنیم ، هم استعدادهایی را که دیده نمی شوند با این کار شناسایی کنیم و پشتوانه سازی خوبی برای دانشگاه پیام نور باشند. با تکیه برسازمان اداره کل تربیت بدنی استان تهران کار خودشان را طبق برنامه انجام دهند، همیشه در هر کاری برداشتن گام نخست مهم است. ما هم سعی داریم با انجام کار خوب در آینده ای نزدیک بتوانیم از تمام این داشته های خودمان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قصدمان این است از تمام مربیانی که به دنبال ارائه فوتبال پاک هستند را در دانشگاه پیام نور و با کمک شیرازی مسئول هیئت فوتبال استان تهران استخدام کنیم،  تمام سعی ما براین است که با انجام این کارها بتوانیم فوتبال پیام نور را به میدان بیاوریم و تنها هدفمان کمک کردن به مربیان مستعد و بازیکنان گمنام را شناسایی کردن است امیدوارم در آینده بتوانیم حمایت های خوبی از این بچه ها به عمل بیاوریم.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.