سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری در صحن علنی مجلس:

اصلی‌ترین مطالبه مردم مسئله بیکاری و رکود است

نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: عده‌ای در کشور به هر بهانه‌ای می‌خواهند مردم را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کنند تا اصل موضوع فراموش شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در صحن علنی مجلس گفت: سخنان وزیر اقتصاد و دغدغه‌های نمایندگان عمدتا برحق است،اما از این سخنان به آنجا می‌رسیم که یک جای کار مشکل دارد تمام دغدغه‌های ما دغدغه‌های وفاداران به انقلاب و نظام است و ما نباید دولت را زیر سوال ببریم.

وی با اشاره به FATF گفت: دو موضوع چالشی در این مورد مصادیق تروریست‌ها و تبادل اطلاعات است، که مصادیق تروریست‌های تکفیری توسط شورای امنیت ملی مشخص می‌شود و تبادل اطلاعات نیز براساس رجوع به قوانین داخلی کشور است.

انصاری با اشاره به اینکه تقویت بنیه اقتصادی کشور موجب بالا رفتن امنیت می‌شود، ادامه داد: نگاه به FATF‌از دو منظر اقتصادی و امنیتی قابل بررسی است.

نماینده مردم داراب با بیان اینکه اصلی‌ترین مطالبه مردم مسئله بیکاری و رکود اظهار داشت: برای حل معضل اقتصادی کشور نیاز به سرمایه‌گذاری سالانه به مبلغی حدود 150 تا 200 میلیون دلار است.

انصاری در پایان خاطر نشان کرد: عده‌ای در کشور به هر بهانه‌ای می‌خواهند مردم را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کنند تا اصل موضوع فراموش شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، انصاری ، داراب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.