سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراوان

تحویل 50 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد سراوان

مدیر کمیته امداد سراوان گفت: امسال 50 واحد مسکونی در قالب طرح عمرانی احداث و به مددجویان سراوانی تحویل می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،ناصر ریگی گفت: کمیته امداد با همکاری سپاه پاسداران شهرستان سراوان ساخت 50 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در مناطق محروم با ضرایب 8 و 9در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه زمینی به مساحت 50 متر مربع برای هر واحد پیش‌بینی شده است، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی مددجویی 250 میلیون ریال و ارزش 12 میلیارد و 500 میلیون ریال که از طریق کمک خیران شهرستان و در قالب اردوهای جهادی احداث می‌شود.

مدیر کمیته امداد سراوان بیان کرد: احداث این تعداد واحد مسکونی روستایی مددجویان از مهر ماه سال‌جاری شروع و آذر ماه سال‌جاری با تخصیص اعتباری از محل تسهیلات بانکی، مساعدت امداد، کمک‌های مردمی و بنیاد مسکن به پایان خواهد رسید.

ریگی ادامه داد: هماکنون بیشتر خانوارها در نقاط محروم استان نیازمند ساخت و یا بهسازی مسکن هستند که تا پایان سال‌جاری واحدهای مسکونی نیمه تمام به اتمام و تحویل خانواده‌ها می‌شود.

وی افزود: ارتقا سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و مورد تایید، به کارگیری عوامل اجرایی، نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل از مواردی است که پیگیری و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.