سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پوشش کامل رسانه ای سفر رئیس جمهور به استان

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پوشش کامل رسانه ای سفر رئیس جمهور به استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: صداوسیمای مرکز قزوین سفر هیئت دولت به استان، برنامه های هیئت دولت ، سخنرانی رئیس جمهور درجمع مردم و جلسه ی خبری رئیس جمهور با خبرنگاران، نخبگان و فعالان فرهنگی و اقتصادی را بصورت کامل در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

وی گفت: در روز سفر رئیس جمهور به استان صداوسیمای مرکز قزوین از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 برنامه ی تلویزیونی ویژه ای خواهد داشت که دراین برنامه ارتباط های زنده و تلفنی از محل حضور رئیس جمهور برقرار می شود و اخبار سفر بصورت مستمر برای مخاطبان پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: رادیو قزوین هم یک ویژه برنامه را از ابتدای صبح پخش خواهد کرد که این ویژه برنامه در طول نخستین روز سفر رئیس جمهور به استان در 4 بخش، برنامه های سفر هیئت دولت به استان را پوشش می دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهارداشت: معاونت خبر صداوسیما هم سفر رئیس جمهور را در بخش های مختلف خبری منعکس و سفر وزراء و اعضای هیئت دولت به شهرستان ها را پخش خواهد کرد. 

معصومی فر افزود: معاونت های سیما، صدا و خبر مرکز قزوین جلسه ی شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور ، دیدار رئیس جمهور با مردم، نخبگان، علماء ایثارگران، فعالان اقتصادی و نشست خبری رئیس جمهور را نیز پوشش خواهند داد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.