سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

انگیزه شغلی، تقویت روحیه نشاط ، توانمندسازی از وظایف مسولان زندان ها

ایجاد انگیزه شغلی، تقویت روحیه نشاط و توانمندسازی از وظایف مهم روسا و مسئولان زندانها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل زندان های استان کرمانشاه گفت: ایجاد انگیزه شغلی، تقویت روحیه نشاط و شادابی، توانمندسازی و آموزش مداوم کارکنان زندان ها یکی از وظایف مهم روسا و مسئولان زندانها است.

منصور بیگلری گفت: نظارت مستمر، ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از منابع موجود از دیگر وظایف حساس رؤسای زندانها در این زمینه است.

وی گفت: کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان، غنی سازی فعالیت های فرهنگی و تربیتی، ایجاد حداکثری فرصت های اشتغال بکار زندانیان و حمایت از خانواده آنان مهمترین رویکردهای اجرایی سازمان زندانها در سال جاری است.

مدیرکل زندانهای کرمانشاه با تاکید بر توسعه اشتغال زندانیان گفت: محلی مناسب با ظرفیت بکار گیری ۴۰۰ نفر از زندانیان حائز شرایط اشتغال با هدف ایجاد درآمد برای کمک به رفع پاره ای از مشکلات مالی خانواده زندانیان بی بضاعت در حال تجهیز و راه اندازی است.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و تاثیر بسزای نشر فرهنگ قرآنی در تحقق این امر مهم به استناد آیات و روایات اسلامی اظهار کرد: ایجاد زمینه انس و هم نشینی زندانیان با قرآن کریم در قالب طرح قرآنی حبل المتین علاوه بر ایجاد تغییر در رفتار و نگرش زندانیان موجب آرامش روحی و روانی آنان خواهد شد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.