سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اعتراف دشمنان به اقتدار دستگاه اطلاعاتی ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اقتدار دستگاه اطلاعاتی اهمیت فراوانی دارد و امروز دشمنان جمهوری اسلامی به این اقتدار معترف هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی روز دوشنبه در دیدار با وزیر اطلاعات افزود: قدرت امروز وزارت اطلاعات در برخورد با مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نعمت بزرگ است.
وی با بیان اینکه اعمال و رفتار نیروهای وزارت اطلاعات مطابق شرع و دین است، گفت: تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور و استان مایه افتخار است.
وی بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی را تامین امنیت کشور دانست و افزود: هیچ دستاوردی بالاتر از امنیت در جمهوری اسلامی وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: دشمن و استکبار جهانی توطئه و ترفندهای بسیاری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ایجاد چالش در کشور داشته اند اما جمهوری اسلامی در تامین امنیت مردم سربلند بوده است.
وی گفت: به تعبیر رهبری نیروهای اطلاعات چشم بیدار نظام اسلامی هستند که با اعتماد و اطمینان مردم به این مجموعه، موفقیت آن هر روز بیشتر می شود.
وی زحمات و تدبیر وزارت اطلاعات را موجب افتخار دانست و بیان کرد: وزیر اطلاعات از چهره های برجسته کشور می باشد که مراتب علمی و عملی را با جهاد و تلاش خود کسب کرده است.
وی همچنین با تاکید بر حفظ وحدت مسئولان استان لرستان گفت: چنانچه امنیت و معیشت مردم تامین شود، سایر جنبه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نیز مطلوب خواهند بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: با توجه به شعار سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقدامات جهشی در استان لرستان آغاز شده و فعالیت های ارزشمندی در این راستا در حال انجام است.
وی افزود: با این اقدامات مردم امیدوار شده اند که حضور چشمگیر آنها در صحنه های مختلف از جمله نمازجمعه، آیین های معنوی و رویدادهای سیاسی بیانگر این موضوع است.
 
انتهای پیام/ا
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.