سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار خرّم در دیدار با خانواده شهداء و جانبازان؛

خون شهداء، حافظ انقلاب /جانبازان شناسه کشور در عرصه دفاع

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: همانطور که دین اسلام را خون اباعبدالله الحسین (ع) پایدار نگه داشته، انقلاب اسلامی ایران را نیز خون شهداء حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در رأس هیئتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید حسین پورحسن و همچنین با جانباز 70 درصد حسین تقی زاده دیدار کرد.

سردار خرّم در جمع خانواده شهید حسین پورحسن، خانواده شهدا را ولی نعمتان انقلاب عنوان کرد و افزود: نکوداشت یاد وخاطره شهدا در حقیقت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و به خاطر عظمت خانواده شهدا که در دفاع از آرمان های شهداء محکم ایستاده اند، رهبر معظم انقلاب با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده اند.

وی تاکید کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی دستاورد خون شهدایی است که برای عزت و اقتدار کشور خود دلاورانه در مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اگر شهداء نمی رفتند، قطعا انقلاب و نظام تا این حد پایدار نمی ماند، گفت: همانطور که دین اسلام را خون ابا عبدالله الحسین (ع) پایدار نگه داشته است، انقلاب اسلامی ایران را نیز خون شهداء نگه داشته و حیات دوباره ای می دهد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تاکید کرد: امروزه هزاران جوان راه شهداء را ادامه می دهند که این برکت بزرگ الهی حاصل شده از خون شهداء است.

سردار خرّم در دیدار با جانباز 70 درصد حسین تقی زاده، جانبازان را افتخارات ملی و انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه مدیون ایثارگری های بی وقفه شهداء و جانبازانی هستیم که در مقابل تهاجم دشمنان تا پای جان ایستادگی کردند، هستیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی جانبازان را شناسه های کشور در عرصه دفاع عنوان کرد و افزود: ایثارگران و جانبازان آسایش و آرامش خود را فدا امنیت و زندگی مردم کردند و مردم ایران اسلامی نیز همچنان در مقابل این مجاهدت ها خاضع هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.