سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

فروشنده گوشی های تقلبی دستگیر شد

فردی که گوشی های تقلبی را به عنوان کالای اصلی به فروش می رساند، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: یکی از شهروندان همدانی با شکایتی مبنی برکلاهبرداری اینترنتی، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع شد.

اکبر امینی افزود: در تحقیقات اولیه شاکی اظهار کرد: یک دستگاه گوشی به شرط اصلی و پلمب بودن ازطریق آگهی یکی از سایت های تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین، خریداری کرده که درحین معامله مقرر شد درصورت مشاهده کوچکترین ایراد در گوشی فروشنده پاسخگو بوده و گوشی عودت شود.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدام های فنی و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از دریافت دستور مقام قضایی آنرا دستگیر کردند.

رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان افزود: متهم در بازجویی های فنی علت این تخلف را کسب درآمد بیشتر با فروش گوشی های تقلبی به عنوان کالای اصلی ذکر کرد.

امینی اضافه کرد: متهم اعتراف کرد که برای فروش راحت تر، گوشی های تقلبی را در سایت تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین به فروش رسانده است.

وی از شهروندان خواست: تا از سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی دارند اقدام به خرین آنلاین کنند و در صورت روبرو شدن با هرگونه موارد مشکوک آن را به پلیس فتا اطلاع دهند.

در پنج ماهه امسال 34 پرونده در پلیس فتا همدان بررسی و مختومه شده است.

انتهای پیام/ ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.