سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سواستفاده از عكس های تلگرامی در اينستاگرام

رئيس پليس فتا استان كرمان گفت:عامل ايجاد صفحه جعلی در شبكه اجتماعی اينستاگرام در عمليات پليس فتا كرمان شناسايی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبیز اسماعیلی افزود:در پی مراجعه خانمی مبنی بر ایجاد یك صفحه ی جعلی در شبكه اجتماعی اینستاگرام به نام وی پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشكیل شد.

وی خاطر نشان کرد : شخص ناشناسی با ایجاد یك صفحه ی جعلی در شبكه اجتماعی اینستاگرام به وسیله عكس های این خانم با افراد زیادی ارتباط برقرار و دنبال كنندگان زیادی را نیز جذب كرده است.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد : از این رو كارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امكانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف كرد.

وی گفت : متهم عكس های این خانم را از تلگرام وی برداشت و سپس در حساب كاربری اینستاگرام جعلی بارگزاری و با افراد مختلف به نام شاكی ارتباط برقرار می كرده است.

اسماعیلی در ادامه گفت: برخی از شبكه های اجتماعی مانند تلگرام هنگامی كه شما عكس خود را به عنوان پروفایل قرار می دهید به راحتی دیگران می توانند آن را در تلفن همراه خود ذخیره كنند پس بنابراین باید بیشتر مراقب باشیم.

رئیس پلیس فتا در پایان هشدارداد: سو استفاده از عكس های خصوصی دیگران جرم است و با شكایت فرد به مراجع قانونی به شدت با متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.