سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهای نفت افزایش یافت/ قیمت طلا ثابت ماند

به دنبال اظهارات اخیر وزیر انرژی الجزایر در خصوص نشست آتی اوپک، بهای نفت افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پس از آنکه وزیر انرژی الجزایر اعلام کرد در نشست غیررسمی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در هفته جاری همه گزینه ها برای فریز کردن تولید نفت بررسی می شود، بهای طلای سیاه با اندکی افزایش همراه بود.

این جهش پس از آن رخ داد که نفت روز جمعه کاهش 4 درصدی را تجربه کرده بود.

بهای نفت خام برنت با 39 سنت افزایش به 46 دلار و 28 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با 32 سنت افزایش به 44 دلار و 80 سنت در هر بشکه رسید. اعضای اوپک قرار است از 26 تا 28 سپتامبر در نشست غیررسمی این سازمان به منظور یافتن راه حلی برای ایجاد ثبات در بازار نفت، شرکت کنند.

تاکنون اخبار ضد و نقیضی در خصوص احتمال حصول توافق در نشست آتی اوپک منتشر شده است.

خبرگزاری رویترز همچنین در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. به دنبال کاهش ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن و متمرکز شدن توجه بازار به سیاست های آمریکا با نزدیک شدن به انتخابات این کشور، بهای طلا امروز همچنان ثابت ماند.

بهای هر اونس طلای موسوم به اسپات با حدود 0.1 درصد افزایش به 1338.82 دلار رسید. بهای هر اونس طلای آمریکا با 0.1 درصد افزایش به 1343.10 دلار رسید.

نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات روز سه شنبه برگزار می شود. به همین دلیل توجه بازار بیشتر به سیاست معطوف شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.