سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

انفجار گاز یک واحد مسکونی را ویران و گاز 3 روستا را قطع کرد+ تصاویر

رئیس اداره گاز نهاوندگفت: بر اثر آتش سوزی و انفجار گاز در لوله اصلی ضمن ویرانی یک واحد مسکونی 2نفر مجروح و روانه بیمارستان و گاز سه روستای بخش مرکزی نهاوند قطع شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: احمد ناصری با اعلام این خبر گفت: به دنبال اعلام گزارش به امداد گاز نهاوند در مورد انفجار و آتش سوزی یک واحد مسکونی در روستای سرخکند بخش مرکزی نهاوند بلافاصله نیروهای امداد گاز نهاوند به همراه تعدادی از کارشناسان به محل اعزام شدند.

وی گفت: از دیروز تا این لحظه کارشناسان با حفاری محل در حال بررسی علت حادثه هستند ولی آنچه که اهالی و نیروهای امدادی دیدند آتش سوزی و ویران شدن یک واحد مسکونی و مجروح شدن 2 نفر در این حادثه بود که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان بروجرد اعزام شدند.

ناصری افزود: نیروهای امداد شرکت گاز در حال حاضر در محل حادثه مشغول حفاری هستند تا هرچه سریعتر گاز 3 روستای گلحیدر، محمود آباد و ده حیدر را که بر اثر آتش سوزی و انفجار قطع شد را وصل کنند.


رئیس اداره گاز نهاوند بیان کرد: تا نظر کارشناسان در مورد این حادثه اعلام نشود نمی توانیم اظهار نظری کنیم اگر در این حادثه شرکت گاز مقصر باشد خسارت را پرداخت می کنیم  و اگر مالک این واحد مسکونی هم مقصر باشد باید تمامی خسارت وارد شده به این اداره را پرداخت کند.

وی گفت: شرکت گاز استان تامبلغ 10میلیارد ریال تمامی واحد های مسکونی گازدار مورد تاییداستان را بیمه حوادث کرده است و اعلام،پرداخت و  دریافت خسارت پس از اعلام نظر کارشناسان است.


ناصری افزود: به دنبال اعلام این حادثه بلافاصله دستگاه های امدادی و خدمات رسان در محل حاضر شدند و به کمک اهالی و این خانواده شتافتند و با کمک آنها مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته شورای اسلامی و اهالی روستای سرخکند صدا و شدت انفجار و آتش سوزی در این واحد مسکونی به حدی بوده که اهالی روستاهای اطراف به محل حادثه آمدند.

انتهای پیام/س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.