سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

865 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی قم پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 865 میلیارد ریال تسهیلات به 42 واحد صنعتی فعال در این استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رئیس سازمان صنعت و تجارت گفت: 865 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی قم پرداخت شد

احمد ذاکری تصریح کرد: از این رقم، 10 میلیارد ریال سرمایه ثابت به یک واحد صنعتی و بقیه به عنوان سرمایه در گردش به 41 واحد صنعتی تسهیلات ارائه شده است.

وی افزود: 493 واحد صنعتی کوچک و متوسط برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه الکترونیکی بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد، پرونده 412 واحد مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به حمایت از واحدهای صنعتی گفت: از میان واحدهای صنعتی متقاضی تسهیلات رونق تولید، پرونده 376 واحد صنعتی به بانک های مجری طرح، ارائه شده است.

ذاکری گفت: 169 واحد صنعتی به سرپرستی بانک های استان معرفی که با 50 واحد صنعتی عقد قرارداد بسته شد.

وی افزود: طبق قرارداد مقرر شد تا به 46 واحد سرمایه در گردش و به 2 واحد صنعتی سرمایه ثابت ارائه شود که در نهایت با تکمیل پرونده به 42 واحد صنعتی تسهیلات پرداخت شد و به بقیه واحدها در صورت طی کردن مراحل پرونده، تسهیلات ارائه می شود.

بیش از 95 درصد واحدهای صنعتی استان قم را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد؛ در استان قم یک هزار و 998 واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد 498 واحد تعطیل یا دچار رکود هستند، یک هزار و 221 واحد به صورت فعال و نیمه فعال و سایر واحدها با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه می دهند.

انتهاي پيام/ج
برچسب ها: قم ، ارایه ، تسهیلات ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.