سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ایجاد بیش از 58 هزار شغل پایدار در مناطق روستایی

مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه و همچنین در افق 1404 باید 58 هزار و 736 شغل پایدار در مناطق روستایی ایجاد شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش مظفر در نشست ایجاد مشاغل پایدار در روستاها اظهار کرد: در سال جاری باید 5 هزار و 164 شغل در مناطق روستایی ایجاد شود که تا پایان برنامه پنج ساله ششم توسعه 26 هزار و 595 شغل ایجاد شود.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های استانی باید تا پایان افق 1404، 32 هزار و 141 شغل ایجاد کند که در سر جمع باید 58 هزار و 736 شغل پایدار در روستاها ایجاد شود.

وی در ادامه به تعداد مشاغل ایجاد شده توسط دستگاه‌ها در برنامه پنج ساله اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان برنامه پنج ساله  143 نفر شغل، بهزیستی 30 نفر شغل، راه و شهرسازی 56 نفر شغل و سازمان بسیج سازندگی باید 11هزار و 860 طرح در مناطق روستایی ایجاد کند.

این مسوول تصریح کرد: سایر دستگاه‌ها مانند قرارگاه سازندگی باید یک هزار و 521 شغل، کمیته امداد 10هزار طرح خود اشتغالی و امور عشایر برای یک هزار و 398 نفر شغل ایجاد کند.

مظفر تصریح کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یک هزار و 250 و پست بانک باید 338 مورد شغل ایجاد کند.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای ایجاد مشاغل پایدار در افق 1404 و برنامه پنج ساله ششم توسعه 14 میلیارد و 276 میلیون ریال است.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های استانی در سال جاری افزود: تا پایان مرداد ماه جاری بیش از 38 درصد تعهدات ایجاد اشتغال در سال جاری محقق شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.