سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تأمین زیرساخت مؤسسات قرآنی نیازمند حمایت دولت

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تأمین زیرساخت مؤسسات قرآنی نیازمند حمایت و توجه دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی در مراسم گشایش ساختمان چندمنظوره فرهنگی قرآنی ریحانه ولایت کاشمر افزود: مؤسسات قرآنی را می توان شجره طیبه نامید که با اهتمام و توفیق افرادی در سال‌های گذشته غرس شده و امروز به بار نشسته است.

وی اظهار داشت: افراد زیادی در جامعه از میوه خوب این شجره بهره‌مند می‌شوند و همه ما باید قدرشناس این برکات بزرگ باشیم و از این‌که به قرآن و فرهنگ اهل‌بیت (ع) خدمت می‌کنیم باید به خود ببالیم و افتخار کنیم .

او تاکید کرد: باید در این راه دولت را به کمک دعوت کنیم تا از طریق کمک‌های دولتی زمینه توسعه این بنیادهای بابرکت هموار شود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انجام بسیاری از امور به‌ویژه در موضوع زیرساختی و زیربنایی از عهده مؤسسات کوچک ساخته نیست و دولت در بخش حمایت از مؤسسات باید توجه جدی‌تری داشته باشد و با فراهم کردن زیرساخت‌ها، زیربناها و آئین‌نامه‌ها از مؤسسات و مجموعه‌های قرآنی به‌خوبی حمایت و پشتیبانی کند.

ساختمان چندمنظوره وعام المنفعه فرهنگی قرآنی ریحانه ولایت در کاشمر از محل کمکهای مردمی در سه‌طبقه با هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید که شش طبقه با هزار و 750 مترمربع زیربنا برای این ساختمان پیش‌بینی‌شده است .

مسؤول این موسسه گفت: تکمیل و تجهیز سه‌طبقه دیگر این موسسه نیازمند کمک‌های دولتی و مردم است .

مریم عاصمی افزود: این بنای باشکوه که بنام شهیدان سرافراز عاصمی رقم و قلم‌خورده است به پایگاهی برای مردم کاشمر تبدیل خواهد شد که شاهد تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان قرآنی و اثرگذار در جامعه باشد.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.