سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

شهردار سمنان به چین سفر کرد

شهردار سمنان به دعوت پروفسور کواک، رئیس سازمان شهروندان جهانی راهی چین شد تا در چهارمین اجلاس همکاری و توسعه شهرهای کمربند اقتصادی جاده ابریشم در سال 2016 شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هدف این اجلاس ساخت پلی برای ارتباط و همکاری شهرهای مسیر جاده ابریشم است و نتیجه آن بیانیه ارومچی در زمینه‌های همکاریهای اقتصادی و تجاری بین شهرهای شرکت کننده بوده است.
اجلاس چهارم در سال 2016 با موضوع "به میراث بردن روح راه ابریشم و تقویت همکاریهای عملی" درتاریخ 22-23 سپتامبردر ارومچی برگزار می شود.
همچنین شرکت کنندگان اجلاس در برخی برنامه های اکسپو چین-اوراسیا که مرتبط با موضوع هستند شرکت خواهند کرد.
شهردار سمنان پس از شرکت در یازدهمین اجلاس بین المللی  شهرداران جاده ابریشم که در قزوین برگزار شد و رایزنی های صورت گرفته با پروفسور کواک رئیس سازمان شهروندان جهانی  به این اجلاس دعوت شد و به همراه عباس آلبویه عضو شورای اسلامی شهر سمنان به شهر ارومچی چین سفر کرد.
موسوی قرار است در این سفر پتانسیل ها و توانمندی های استان و به ویژه شهر سمنان نگین راه ابریشم را به شرکت کنندگان در این اجلاس معرفی کرده و زمینه انعقاد تفاهم نامه های همکاری و سفر نمایندگانی از کشورهای شرکت کننده را به سمنان فراهم کند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.