سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

همکاری دستگاه های اجرایی با اردوهای جهاد دانشگاهی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خواستار همکاری بیشتردستگاه های اجرایی در زمینه برگزاری اردوهای جهاد دانشگاهی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد ملکی اعلام کرد : برخی مسئولان دستگاه های اجرایی همکاری چندانی از نظر تامین تجهیزات و امکانات یا تخصیص کمک های مالی با اردوهای جهادی دانشگاهی نمی کنند.

وی گفت : همکاری نکردن این دستگاه های اجرایی روند فعالیت اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم را با چالش و مشکل همراه کرده است.

وی افزود : ناآشنایی با فعالیت ها و اهداف اردوهای جهادی طرح و نداشتن اعتماد به اجرای طرح ها و برنامه های اردوهاس جهادی از جمله علت های همکاری نکردن برخی دستگاه های اجرایی با ان باشد.

ملکی تاکید کرد : از ابتدای تیر تا پایان شهریورماه سال جاری یک هزار و 700 نفر دانشجو از 18 دانشگاه و موسسه آموزش عالی استان در اردوهای جهادی 10 روزه شرکت داشتند که عمده فعالیت های این دانشجویان در طرح های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان، آموزش و اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی اظهار کرد : در این مدت 320 نفر دانشجو با مشارکت چهار دانشگاه و مرکز آموزش عالی با حضور در اردوهای یک روزه در بخش های درمانی شامل ویزیت بیماران توسط پزشک عمومی و متخصص، دندان پزشکی، کلاس های آموزشی بهداشت دهان و درمان، توزیع اقلام بهداشتی و دارویی، ارجاع بیمار به بیمارستان در صورت نیاز به درمان تکمیلی فعالیت می کنند.







انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.