سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح مدرسه مادر در کاشان

مراسم افتتاحیه مدرسه مادر کاشان با حضور فرماندار ویژه کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، رئیس آموزش و پرورش کاشان و رئیس شورای کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدجواد ساداتی نژاد در مراسم افتتاحیه مدرسه مادر کاشان ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: امروز اتفاق مبارکی در این مراسم افتتاحیه اتفاق افتاد که جای تقدیر و تشکر دارد و آن هم احترام به مقام شامخ خیرینی است که امروز نشان دادند مهربانی و عاطفه و گذشت رمز ماندگاری در تمامی ادوار بوده‌است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با عنوان کردن "کاشان، شهر مردم" افزود: من دست همه خیرین کاشان را می‌بوسم و از کار پسندیده‌ای که تا ابد جاودان  می‌ماند قدردانی می‌کنم و انتخاب نام مدرسه تحت عنوان "مادر" نشان‌دهنده ذوق سرشار خیر این بنای فرهنگی است.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: همیشه بر مردمی بودن شهر کاشان تاکید داشته‌ام و وجود خیرین در تمامی حوزه‌های علمی و فرهنگی و مسکن بر این سخن گواهی می‌دهند.

حمیدرضا مومنیان که از دیگر سخنرانان این مراسم بود ضمن خوش آمدگویی به والدین دانش آموزان و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وجود امنیت و برخورداری از این مکان‌های آموزشی امن را مدیون رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدای دفاع مقدس می‌دانیم و وجود یک یا دو شهید در هر خانواده‌ای، دارالمومنین بودن کاشان را تایید می‌کند.

فرماندار ویژه کاشان افزود: طبق سخنان رئیس آموزش و پرورش کاشان وجود شش هزار کلاس اولی و 55هزار دانش آموز نشان‌دهنده حجم بالای کار در این حوزه است و یکی از مفاخر کاشان وجود خیرین مدرسه‌ساز است و این مدرسه هفتمین مدرسه خیرساز است و طبقه گفته دبیر انجمن خیرین مدرسه ساز، 5 مدرسه دیگر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مومنیان با اشاره به برگزاری دو رویداد در منطقه کاشان عنوان کرد: از امروز تا 25 مهرماه سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی آغاز شده‌است و از 23 مهرماه به مدت یک ماه مامورین سرشماری کار خود را آغاز می‌کنند.

معاون استاندار کاشان گفت:‌ از آنجا که کاشان شهر هسته‌ای است چهار مهرماه،  رزمایش پرتویی حضرت روح الله در منطقه عمومی کاشان برگزار خواهدشد و از ساعت 6 صبح ورودی‌های کاشان بسته خواهدشد. این رزمایش با بالاترین استاندارد و با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور و سازمان انرژی اتمی برگزار خواهد شد.

 این مدرسه دارای 6 کلاس در مقطع ابتدایی با زیربنایی به متراژ 700 متر و مساحت 1500 متر در دو طبقه با اعتباری به میزان یک میلیارد تومان تاسیس شده است. 700میلیون تومان از کل اعتبار ساخت این بنا توسط زهره اصفهانیان خیر مدرسه‌ساز و مابقی توسط مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان تامین شده است و زنگ آغاز مهرماه همزمان با زنگ شروع سرشماری نفوس و مسکن توسط فرماندار ویژه کاشان به صدا درآمد.

در حاشیه این برنامه، مراسم کلنگ‌زنی ساخت سالن ورزشی "پدر" با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر و رئیس آموزش و پرورش کاشان به متراژ 650متر و اعتبار 700 میلیون تومان با حضور بانی ساخت این مکان، حسین اصفهانیان، برگزار شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.