سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دریافت کارت منزلت شهروندی به نود هزار معلول اصفهانی

نود هزار معلول اصفهانی کارت منزلت شهروندی دریافت می کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ویژه معلولین شهر اصفهان با اشاره به اجرایی شدن طرح منزلت شهروندی ویژه معلولین شهر اصفهان در شش ماهه دوم سال جاری اظهار داشت : حدود 90 هزار نفر از شهروندان اصفهانی در قالب گروههای نابینایان ، ناشنوایان ، معلولین جسمی ، حرکتی و ذهنی مشمول این طرح می شوند و از ابتدای مهرماه توزیع کارت منزلت شهروندی در میان این بخش از شهروندان آغاز خواهد شد.

مهدویان فر افزود : کارتهای منزلت شهروندی ویژه استفاده از کلیه خدمات شهری هم چون بازدید از اماکن فرهنگی و گردشگری ، استفاده از اماکن تفریحی ، ورزشی و حمل و نقل عمومی همراه با تخفیفات ویژه است .

وی خاطر نشان کرد : برخی از خدمات رفاهی در نظر گرفته شده در این طرح خانواده محور بوده و برنامه ریزی ها طوری انجام شده است تا علاوه بر خود شخص ، خانواده او نیز بتوانند از این تخفیفات بهره مند شوند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد : علاوه بر توزیع کارتهای منزلت شهروندی در میان معلولین شهر ، اقدامات گسترده دیگری نیز در صدر اولویتهای اجرایی شهرداری اصفهان برای فرهنگسازی و آگاه سازی شهروندان در برخورد با معلولین قرار خواهد داشت.

مهدویان فر با اشاره به ظرفیت رسانه ای موجود در شهر خاطر نشان کرد : ارائه برنامه های ویژه در سیمای شهر و صدای شهر بطور مستمر و در قالب مستند و ارائه گزارش در رسانه های مکتوب هم چون روزنامه اصفهان زیبا بی شک در این راستا مثمر ثمر خواهد بود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی حفیظ
۰۰:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۶
اینجانب جانباز40 درصد هستم چگونه میتوانم ثبت نام کنم؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
برای ایاب و ذهاب