سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغاز نام نویسی از پذيرفته شدگان دستيار تخصصي باليني پزشکي

نام نویسی از پذيرفته شدگان چهل و سومین دوره آزمون پذيرش دستيار رشته هاي مختلف تخصصي باليني پزشکي سال تحصيلي ۹۶-۹۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،بر اساس اعلام مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تمامی پذيرفته شدگان چهل و سومین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي می توانند نام نویسی اوليه را به صورت اينترنتي با مراجعه به نشانی http://stu.mums.ac.ir/registration/Authenticate.php بر اساس راهنماي ثبت نام از طريق تکميل دقيق فرم هاي ثبت نامي، گزينش و ارسال مدارک مورد نياز از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه مورخ ۱/۷/۹۵ لغايت یکشنبه ۴/۷/۹۵ انجام دهند.

همزمان با نام نویسی اینترنتی با مراجعه به نشانی الکترونیکی http://lawoffice.mums.ac.ir فرم تعهد مربوط را با توجه به مطالب مندرج در فایل راهنما دانلود و چاپ نمايید.

پس از انتخاب نوع تعهد و چاپ آن، به صورت حضوری به همراه مدارک به نشانی ذیل به یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمايید. ( پذیرفته شدگان می توانند به نشانی الکترونیکی http://www.notary.ir/registry_filter_registry?city=۱۰&domain=All

مراجعه و نشانی دفاتر اسناد رسمی حوزه ثبتی استان خراسان رضوی را دریافت و یا به دفترخانه های اسناد رسمی سایر شهرهای کشور نیز مراجعه نمایند.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: آغاز ، نام نویسی ، بالینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.