سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی؛

خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی زمینه ساز اقتدار ملی است

استاندار آذربایجان غربی گفت: باید قدرت اقتصادی خود را با خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی افزایش دهیم تا زمینه ارتقای اقتدار کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قربانعلی سعادت در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی هفته دفاع مقدس در ارومیه در بازدید از غرفه سازمان جهاد کشاورزی و آثار شهدا و ایثارگران سازمان ، ضمن تجلیل از ایثارگری های غیورمردان عرصه جهاد وشهادت اظهار کرد : امیدواریم فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی و آزادگی در بین آحاد مردم به ویژه در بین جوانان عزیز ایران اسلامی روز به روز بیشتر ترویج یابد.

سعادت ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاههای در جهت میثاق با خون شهداست. الان هم شهیدان ، شهدای حرم هستند باید راه آنان را ادامه دهیم و قبل از اینکه دشمن به داخل خانه مان و پشت دیوارهایمان برسد از امنیت و منافع امان دفاع کنیم و در هر صورت دشمن را خنثی کنیم .

وی تصریح کرد: با توجه به این که جنگ تمام شده ولی دفاع مقدس کماکان ادامه دارد و بخصوص در خارج مرزها مدافعین حرمین مشغول دفاع ازمرزهای ایران اسلامی هستند و مادران شهدا علی الخصوص مادران شهدای حرم همانگونه که در جنگ پشتیبانی می کردند.همچنان به راه خود ادامه می دهند و تولیدات خود را به دست نیروهای منطقه یا فقرا می رسانند.

مقام عالی استان افزود: سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند و حضور مردمی در کنار اقتدار نظامی موجب شده تا توطئه های دشمنان همواره خنثی شود.

مردمی سازی هفته دفاع مقدس، یادآوری تلاش های سازمان ها و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس، ارائه آموزش های لازم به عموم از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.در این نمایشگاه 42 غرفه برای به نمایش گذاشتن آخرین توانمندی های نیروهای مسلح برپا شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.