سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری دوره آموزش مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سوانح

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: دوره آموزش ضمن خدمت "مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سوانح" ویژه پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ؛هادی فرشید با اشاره به اینکه مفاهیم کلی در حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و مدیریت بحران سر فصل های این دوره آموزشی است، افزود: شناخت سیستم های ارتباطی و اطلاع رسانی، آشنایی با بسترهای کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن در مدیریت بحران، ویژگی سیستم های اطلاع رسانی و ارتباطی و اثرات توسعه آن در مدیریت بحران ، از مباحث این دوره ی آموزشی می باشد.

وی گفت: دوره های آموزش ضمن خدمت با هدف ارتقا سطح کیفی سرمایه های انسانی ، توسعه ی آگاهی های عمومی کارکنان وافزایش اثر بخشی ،در ارائه خدمات آموزشی، برگزار می شود.

فرشید ارتقای توانمندیهای علمی و عملیاتی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره برشمرد واظهار داشت: در راستای اهداف و سیاست های کلان جمعیت وبه منظور ایجاد ظرفیت های لازم در خصوص توانمندی و به روز بودن پرسنل هلال احمر ، برگزاری دوره های ضمن خدمت ، در دستور کار این معاونت قرار گرفته و به طور جدی در حال پیگیری و اجراست.

گفتنی است در این دوره آموزشی 50 نفر از پرسنل سراسر استان، به مدت 16 ساعت ،مطالب آموزشی مرتبط با دوره " مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سوانح " را فرا میگیرند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.