سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

یادواره شهدا در روستای نمونه کشوری

یادواره شهیدان روستای گنجان شهرستان رابر با سخنرانی سردار صفوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گنجان ( با ضم گاف ) با تقدیم 70 شهید در صدر روستاهای شهید داده کشور قرار دارد و به عنوان روستای نمونه کشوری شناخته شده است .

سردار سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا ، در این یادواره با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده معظم شهیدان گفت: شهدا به اهدافشان که حفظ انقلاب اسلامی بود رسیدند و پیروز شدند و این ما هستیم که باید مراقب ادای وظیفه مان باشیم. .

وی جلوگیری از صدور انقلاب را هدف آمریکا و دست نشاندگانش خواند و افزود: آنها بیش از 200 هزار جوان ما را شهید ، 300 هزار نفر را جانباز و 40 هزار نفر را اسیر کردند اما باز هم به هدفشان نرسیدند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت اینک با صدور انقلاب اسلامی ، نه تنها مردم مسلمان منطقه بلکه آزادیخواهان جهان در مقابل ظلم ایستادگی می کنند و ملت ایران برای همه الگو و اسوه شده است. 

سردار سرلشکر صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای روستای گنجان در شهرستان رابر درباره اوضاع منطقه گفت: امریکا با کمک متحدان منطقه ای خود به خصوص رژیم صهیونیستی ، عربستان و قطر تلاش کرد راهبردی را در سوریه پیش ببرد که طی ان دولت بشار اسد برکنار شده و محور مقاومت در منطقه تضعیف شود اما به فضل اللهی این راهبرد در تقابل با راهبرد منطقه ای با حضور دولت قانونی سوریه ، ایران ؛ روسیه و حزب الله لبنان شکست خورده است .و بعد از 5سال و نیم نتوانستند به اهداف خود دست پیداکنند و نتوانستند سوریه را تجزیه کنند.

وی افزود برغم ناکامی امریکا و متحدانش در سوریه انها توانستند در پرتو این بحران امنیت اسرائیل غاصب را تامین کنند و سلاحهای انبار شده در امریکا را به فروش برسانند و این موفقیت انها با خسارت زیاد به مردم سوریه و عراق به دست امد که اوارگی 9 میلیون نفر از مردم منطقه ، خروج 3 میلیون نفر از کشورشان و کشته شدن بیش از 300 هزار نفر از مردم مظلوم سوریه از جمله این خسارتها است .

وی با اشاره به اینکه نیروهای تکفیری مطابق اموزه های صهیونیستی رفتار میکنند گفت کشتار مردم بی دفاع ، سربریدن کودکان و بزرگسالان و بچه را از شکم مادر بیرون کشیدن کارهایی است که در آموزه های اسلامی و انسانی وجود ندارد.

سردار سرلشکر صفوی ، روستای نمونه کشوری گنجان با 70 شهید را کمیاب و کم نظیر دانست و گفت باید ببینیم آنها با چه فکرو اندیشه ای به جبهه ها رفتند و خلق و خو و رفتارشان در خانه، مدرسه و روستا چگونه بوده است تا بتوانیم عملکرد شهدا را خوب تبیین و اهدافشان را برای نسل جوان تبیین کنیم .

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.