سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

برای وانت بارها بارنامه صادر می شود

طرح سراسری دریافت بارنامه ویژه وانت بارهای حمل بار بین شهری از اول آبان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح سراسری دریافت بارنامه ویژه وانت بارهای حمل بار بین شهری از اول آبان ماه امسال خبر داد.

منوچهر سلمانزاده گفت: بر این اساس تمامی رانندگان وانت بار ملزم به دریافت بارنامه برای حمل بار در مسیرهای بین شهری و جاده ای هستند.

وی افزود: این طرح با هدف ایجاد نظم و ساماندهی در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی سفرهای جاده ای اجرا می شود و آمار دقیق وانت بارهای فعال در بخش حمل و نقل جاده ای را مشخص می کند.

سلمانزاده اضافه کرد: شرکت های حمل و نقل بین شهری فعال کالا و دارای مجوز فعالیت از این اداره کل می توانند نسبت به صدور بارنامه برای رانندگان و وانت بارهای واجد شرایط با رعایت ضوابط اقدام کنند.

وی گفت: گذراندن دوره عمومی آموزش های حمل و نقل و برخورداری از حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی و برای متقاضیانی که ظرف یک سال از ابتدای شروع طرح ثبت نام کنند، ارائه گواهی تحصیلی پایین تر از پنجم ابتدایی یا نهضت سوادآموزی برای صدور مجوز رانندگی و فعالیت وانت بار لازم است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.